مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 شهریور 1401 ساعت 00:372022-09-16بين الملل

مقام عراقی: هدف آمریکا از حفظ اردوگاه الهول، ادامه بی ثباتی در خاورمیانه است


یکی از رهبران کمیته هماهنگی شیعیان عراق تأکید کرد که آمریکا، حامی حفظ اردوگاه الهول است تا بتواند از آن برای تحقق منافع خود استفاده کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جبار المعموری از رهبران کمیته هماهنگی شیعیان موسوم به الاطار التنسیقی (چارچوب هماهنگی)  تأکید کرد که اردوگاه الهول بر عهده دارد تا وضعیت بی ثباتی در خاورمیانه تداوم پیدا کند.

وی تصریح کرد، هدف آمریکا این است که از اردوگاه مذکور به عنوان برگه ای برای اهداف ژئوپلتیک خود استفاده کند تا بتواند منافعش را حفظ کند، ولی عراق، در برابر تهدیدی قرار دارد که 20 هزار تروریست حاضر در این اردوگاه برای این کشور ایجاد خواهند کرد.

این مقام عراقی با بیان اینکه اکثر تروریستهای نسل چهارم داعش، در این اردوگاه حضور دارند، خاطر نشان کرد، اردوگاه الهول، همچنان بزرگترین تهدید برای امنیت جهان است که مستقیما تحت حمایت آمریکا قرار دارد.

وی تأکید کرد، در دولت بعد، اردوگاه الهول، در امنیت ملی عراق، اولویت مهم خواهد بود؛ به ویژه اینکه برخی از تروریستهایی که اخیرا وارد عراق شدند، در این اردوگاه مستقر بوده اند.

این مقام چارچوب هماهنگی در پایان عنوان کرد، همین مسئله باعث شده است که موضع قاطعی در قبال تهدید واقعی برای امنیت و ثبات عراق اتخاذ شود؛ زیرا طرفی (آمریکا) که حامی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام عراقی: هدف آمریکا از حفظ اردوگاه الهول، ادامه بی ثباتی در خاورمیانه است

مقام عراقی: هدف آمریکا از حفظ اردوگاه الهول، ادامه بی ثباتی در خاورمیانه است