مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 شهریور 1401 ساعت 21:122022-09-16حوادث

تصاویری از جسد خرس هدف قرار گرفته در تنگ گنجه ای


اکیپی از محیط بانان مجرب به منطقه تنگ گنجه ای اعزام و نقطه به نقطه در حال جستجوی لاشه خرس بودند تا اینکه ساعتی پیش محیط بانان از کشف لاشه خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج در پی گزارشی مبنی بر هدف قرار گرفتن یک قلاده خرس در تنگ گنجه ای یاسوج  از بامداد 25 شهریور ماه جاری اکیپی از محیط بانان مجرب به منطقه تنگ گنجه ای اعزام و نقطه به نقطه در حال جستجوی لاشه خرس بودند تا اینکه ساعتی پیش محیط بانان از کشف لاشه خبر دادند.

مدیر روابط عمومی محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه معاینه بالینی لاشه، نشان از شکار با اسلحه گلوله زنی است افزود: رد خون حاکی از آن است، خرس از منطقه حفاظت شده خارج و در نزدیکی باغات روستای گنجه ای بزرگ مورد اصابت گلوله قرار گرفته و پس از طی مسافتی تلف شده است.

سینایی با اشاره به اینکه محیط زیست به جد پیگر شناسایی علل و عوامل شکار است افزود : محیط زیست با جدیت در جستجوی عوامل شکار است از مردم تقاضامندیم در صورتی که اطلاع موثقی از علل یا عوامل شکار دارند از طریق سامانه رایگان مردمی 1540 به ما کمک کنند.

  رییس اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تصریح کرد : منطقه 28 هزار و 220 هکتاری دنای شرقی یکی از 5 منطقه تحت مدیریت محیط زیست استان است که با 6 محیط بان حراست می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویری از جسد خرس هدف قرار گرفته در تنگ گنجه ای

تصاویری از جسد خرس هدف قرار گرفته در تنگ گنجه ای