مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 شهریور 1401 ساعت 13:022022-09-16سياسي

آیت الله مدرسی: پیاده روی اربعین نمادی روشن از وحدت مسلمانان جهان است


امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به اهمیت رشد فزأینده جمعیت مشتاقان اربعین حسینی، گفت: پیاده روی اربعین نمادی روشن از وحدت مسلمانان جهان در عصر حاضر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله سیدمحمدکاظم مدرسی ظهر امروز 25 شهریور ماه در نماز جمعه بخش مرکزی با تسلیت ایام کسانی که آنها را به طرف جهنم می کشانند که این عمل با بی احترامی، زجر و ناراحتی است اما افراد نیکو با عمل صالح را هم با احترام به طرف بهشت می کشانند.

اربعین حسینی امام جمعه بخش مرکزی یزد در ادامه از فعالیت چشم گیر دست اندرکان و جریان سازان اربعین قدرانی کرد و افزود: پیاده روی اربعین حسینی پیام های ارزشمند، انسان ساز و ماندگاری به همراه دارد و از جمله می توان به اولین پیام آن با توجه به رشد  فزآینده  و صعودی جمعیت مشتاق اربعینی اشاره کرد و این مسئله به خوبی برای همه روشن می شود که نه تنها دین در جامعه افول نکرده است بلکه نقش بسیار پر رنگی دارد و  ارزش های آن همواره جوانان را به طرف خود جذب می کند و پیاده روی باشکوه اربیعن حسینی نمونه روشن و ارزشمند آن است.

آیت الله مدرسی گفت: اگر موضوعاتی از این جنس در جامعه به درستی مدیریت شود و خوراک مناسبی برای آن تامین شود، مردم حاضرند مشتاقانه و آگاهانه و حتی همگام با هزینه و تحمل سختی ها  به طرف ارزش ها حرکت کنند و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله مدرسی: پیاده روی اربعین نمادی روشن از وحدت مسلمانان جهان است

آیت الله مدرسی: پیاده روی اربعین نمادی روشن از وحدت مسلمانان جهان است