مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 شهریور 1401 ساعت 12:222022-09-15سياسي

کمک 4.2 میلیارد تومانی کردستانی ها در جشن عاطفه ها


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره کردستان گفت: سال گذشته مردم استان چهار میلیارد و 200 میلیون تومان به جشن عاطفه ها کمک کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، رضا طوسی پیش از ظهر امروز در حاشیه استقرار پابگاه های جمع آوری کمک های مردمی در جشن عاطفه ها در سنندج اظهار کرد: هر ساله در آستانه بازگشایی مدارس برنامه جشن عاطفه ها بمنظور جمع آوری کمک برای دانش آموزان نیازمند در راستای ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری، توسعه مشارکت های مردمی و تقویت نوعدوستی و انسان دوستی همزمان با سراسر کشور در کردستان برگزار می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام کردستان  گفت: 20 هزار دانش آموز و دانشجو زیرپوشش کمیته امداد استان است که از این تعداد 2 هزار نفر ایتام، 61 درصد آنها دختر و 39 درصد پسر هستند.

طوسی با اشاره به تعداد 20 هزار دانش آموز و دانشجوی زیرپوشش کمیته امداد در کردستان اظهار کرد: از این تعداد هفت هزار و 500 دانش آموز مربوط به شهرستان سنندج است.

وی با اشاره به اینکه مردم نوع دوست و نیکوکار استان هر ساله در کار خیر پیشقدم بوده و در کار خیر مشارکت دارند، گفت: سال گذشته مردم استان چهار میلیارد و 200 میلیون تومان به جشن عاطفه ها کمک کردند.

مدیرکل کمیته امداد کردستان با اشاره به اینکه 72 هزار خانواده در استان زیرپوشش این نهاد قرار دارند یادآور شد: از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 4.2 میلیارد تومانی کردستانی ها در جشن عاطفه ها

کمک 4.2 میلیارد تومانی کردستانی ها در جشن عاطفه ها