مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 شهریور 1401 ساعت 07:272022-09-15اقتصادي

نوسازی و بهسازی شبکه های توزیع برق روستایی در سمیرم


نوسازی و بهسازی شبکه های توزیع برق روستایی در سمیرم به طول 3 هزار و 600 متر و با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 200 میلیون ریال اجرا شد.

- عبدالرضا جهان نما، مدیر امور برق شهرستان سمیرم در گفت وگو با خبرنگار فارس در سیمرم اظهار داشت: پروژه نوسازی، بهسازی و تبدیل سیم به کابل شبکه های توزیع برق در شهرستان سمیرم، در بخش وردشت، روستای دیزجان و آغداش، به طور کامل انجام شد.

وی افزود: این پروژه به طول 3 هزار و 600 متر و با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 200 میلیون ریال در این دو روستا به پایان رسید.

   جهان نما خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح، ضمن کاهش سرقت سیم های مسی، رفع اُفت ولتاژ و خاموشی های ناخواسته، زیباسازی معابر شهری و روستایی را نیز به همراه دارد و این طرح در تعدادی از روستاهای دیگر در حال بررسی و اقدام است.

مدیر امور برق شهرستان سمیرم تصریح کرد: مانور تعمیرات جهادی شبکه های فشار متوسط توزیع برق در منطقه کشاورزی هرمزآباد در بخش وردشت شهرستان سمیرم با حضور 17 و سمیرم برگزار شد.

وی گفت: هدف از این طرح ضمن افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه های توزیع و کاهش تلفات و انرژی توزیع نشده، رضایت مشترکان و افزایش آمادگی نیروهای عملیاتی و اجرایی در مواقع حساس و بحرانی است که در این طرح بیش از 10 کیلومتر از شبکه فشار متوسط فیدر حساس، طولانی و بحر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی و بهسازی شبکه های توزیع برق روستایی در سمیرم

نوسازی و بهسازی شبکه های توزیع برق روستایی در سمیرم