مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 20:022022-09-14سياسي

مجلس اعلای اسلامی عراق: جهان از آنچه در پیاده روی اربعین می گذرد حیرت کرده است


مجلس اعلای اسلامی عراق در بیانیه ای هویت حسینی را جان مایه هویت مردم عراق دانست و پیاده روی اربعین را «حماسه تاریخی» توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مجلس اعلای اسلامی عراق امروز (چهارشنبه) در بیانیه ای پیاده روی و هویت حسینیشان باشد.

قدرت دفاع از راهپیمایی اربعین و مقابله با ظالم حزب بعث را داشتند که دستور ممنوعیت این مراسم را صادر کرد و راهپیمایان را بین نجف و کربلا تعقیب کرد و حسینی ها با اصرار خود برای رسیدن به پیشروی کردند.

کعبه لیبرال ها مردم عراق از ظلم حاکمان و مزدوران آن ها که به شعائر حسینی حمله و با آزادگان مقابله می کردند و عرصه را بر حوزه های علمیه تنگ می کردند، آسیب دیده اند.

سرنوشت کسانی که علیه شعائر حسینی ایستادند در زباله دان تاریخ است و انسان های پاک و آزاده بر آن ها لعنت می فرستند.

امروز با وجود تمام چالش ها و مشکلاتی که مردم عراق در دهه های سیاه گذشته از سرکوب ظالم، جنگ های پوچ، محاصره، اشغال و حملات فرقه گرایانه القاعده و داعش و دیگران تجربه کرده اند و در حالیکه در معرض انواع روش های جنگ نرم و اشاعه مواد مخدر، فساد مالی و اداری و فرصت های از دست رفته قرار دادند، اما شعائر حسینی در جان ها ریشه دوانده و محبت آزادگان از گروهها و عشایر و مناطق مختلف به این شعائر بیشتر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس اعلای اسلامی عراق: جهان از آنچه در پیاده روی اربعین می گذرد حیرت کرده است

مجلس اعلای اسلامی عراق: جهان از آنچه در پیاده روی اربعین می گذرد حیرت کرده است