مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 13:022022-09-14بين الملل

گزینه های صدر پس از اربعین


یک روزنامه لبنانی، با بررسی اجمالی وضعیت کنونی عرصه سیاسی عراق از محدود شدن گزینه های رهبر جریان صدر پس از مراسم اربعین حسینی (ع)، به سه مورد نوشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، موضع اخیر همپیمانان سنی و کُرد سابق سید مقتدی الصدر رهبر جریان صدر در ائتلاف موسوم به إنقاذ وطن مبنی بر رد استعفا از پارلمان، گزینه ها را برای مردی که به نظر می رسد احتمال بازگشت او به خیابان یا گفت وگو با مخالفانش در الاطار التنسیقی (چارچوب هماهنگی) وجود دارد، محدود کرد.

همه چشمها به پس از اربعین دوخته شده است روزنامه لبنانی الاخبار، با اشاره به این موضوع، با انتشار یادداشتی در این خصوص نوشت در سایه تاکید چارچوب هماهنگی بر نامزدی محمد شیاع السودانی برای تصدی پست نخست وزیری، می توان گفت که این امر سیگنال هایی منفی برای سید مقتدی الصدر محسوب می شود و خود مانع از بازگشت او به گفت وگو می شود.

در حالی که انتظار می رود ابتکاراتی در این خصوص ارائه شود که بتواند انسداد موجود را در هم بشکند، همه چشم ها به پس از مراسم اربعین حسینی (ع)، دوخته شده است، زیرا در صورت عدم دستیابی به یک راهکار میان میان دو طرف درگیر، خطرات از سرگیری جنگ میان آن ها جدی به نظر می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزینه های صدر پس از اربعین

گزینه های صدر پس از اربعین