مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 11:472022-09-14اقتصادي

بازار مسکن ساوه همچنان در عطش افزایش قیمت


معاون شهرسازی و معماری شهردار ساوه گفت: کسری و کمبود ساخت مسکن در شهر مهاجرپذیر ساوه موجب شده است تا عطش بازار مسکن برای افزایش قیمت فروکش نکند و تا زمانی که عرضه بهبود پیدا نکند وضع قیمت ها هم کاهشی یا در شرایط تثبیت نخواهد بود.

- خبرگزاری فارس-ساوه؛ گرانی اجاره بها در شهرها دلایل مختلفی دارد؛ قرار گرفتن در تابستان که فصل جابه جایی مستاجرین هم به حساب می آید و موجب افزایش تقاضا برای مسکن می شود یکی از دلایل گرانی مسکن و اجاره بها است.

افزایش تقاضا شده در مقابل کمبود عرضه تاثیر به سزایی بر صعودی شدن قیمت ها دارد؛ کمبود ساخت مسکن در سال های گذشته و نبود عرضه و همچنین افزایش قیمت مسکن بر این علت افزوده است.

همچنین یکی از دلایل گرانی اجاره ها فعالیت برخی افراد در فضای مجازی است که بدون نظر کارشناسی و داشتن تخصص لازم اقدام به خرید و فروش و اجاره ملک می کنند.

مصباحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در این خصوص بیان داشت: مسکن و داشتن سرپناه یکی از مهمترین و از نیازهای اولیه بشر است که با گذشت زمان و پیشرفت در حوزه ساخت و ساز رونق بیشتری پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه هم اینک تأمین مسکن و هزینه های اجاره مسکن در شهرهای مهاجرپذیری مانند ساوه برای مردم و به خصوص اقشار کم درآمد جامعه شکننده شده است، اظهار داشت: تاکنون اغلب تلاش هایی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار مسکن ساوه همچنان در عطش افزایش قیمت

بازار مسکن ساوه همچنان در عطش افزایش قیمت