مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 10:372022-09-14اجتماعي

اجرای طرح جامع قیدار نبی (ع)


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: در تلاش هستیم که با اجرای طرح جامع نسبت به استفاده از ظرفیت این مکان مذهبی اقدام کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید سعید صفوی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان امروز در بازدید از بقعه قیدار نبی (ع) اظهار کرد: کف سازی بخش باقی مانده محوطه، مرمت دیوار شرقی و تزیینات گنبد خانه در بقعه قیدار نبی (ع) از جمله اقدامات مرمتی برای این بنا خواهد بود و در این جلسه تصمیم گرفته شد که دیوار فلزی بین حجره ها و بقعه حذف شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان افزود: هر سال شاهد حضور گردشگران مذهبی از اقصی نقاط کشور و حتی سایر کشور ها در این حرم هستیم، از همین رو در تلاش هستیم که با اجرای طرح جامع نسبت به استفاده از ظرفیت این مکان مذهبی اقدام کنیم.

وی گفت: برای اجرای عملیات مرمتی، مشارکت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان و اداره کل اوقاف استان، فرمانداری شهرستان خدابنده و هیأت امنای بقعه قیدار نبی (ع) خواهد شد.

صفوی اظهار داشت: شهرستان خدابنده از توانمندی های بسیار زیادی برخوردار است و باید از آن برای توسعه و آبادانی شهرستان خدابنده استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح جامع قیدار نبی (ع)

اجرای طرح جامع قیدار نبی (ع)