مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 09:272022-09-14اجتماعي

کنترل و تثبیت کانون های داخلی گرد و غبار با اجرای برنامه 10 ساله


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو از سازمان حفاظت محیط زیست، علی سلاجقه در هشتمین جلسه ستاد ملی سیاست گذاری و هماهنگی مدیریت پدیده گرد و غبار اظهار داشت: - معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: کانون های داخلی منشا گرد و غبار مطالعه و کاملاً شناسایی شده است و در قالب برنامه 10 ساله و با تخصیص اعتبارات، اقدامات مناسبی برای کنترل و تثبیت گرد و غبار در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو از سازمان حفاظت محیط زیست، علی سلاجقه در هشتمین جلسه ستاد ملی سیاست گذاری و هماهنگی مدیریت پدیده گرد و غبار اظهار داشت: متاسفانه پدیده بیابانزایی در کشور ما در حال پیش روی است و روند آن در حال پیشی گرفتن از سرعت بیابانزدایی است.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: براساس برنامه 10 ساله، دستگاه های ذیربط در حال عمل به تکالیف خود هستند و با تخصیص اعتبارات، سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور نیز در حال انجام کار است، با این وجود برای سرعت در انجام کار می بایست تمامی فعالیت های دستگاه های اجرایی به صورت یکپارچه انجام شود.

سلاجقه بر پیگیری دستاورد های نشست مسئولان محیط زیست کشور های منطقه تاکید کرد و گفت: دستاورد های این نشست بر اساس تقویم زمانی برای دیگر کشور های منطقه ارسال و داده های عملیاتی کشور ها تب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل و تثبیت کانون های داخلی گرد و غبار با اجرای برنامه 10 ساله

کنترل و تثبیت کانون های داخلی گرد و غبار با اجرای برنامه 10 ساله