مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 شهریور 1401 ساعت 08:222022-09-14بين الملل

سفر شاه انگلیس به ایرلند همزمان با انتقال تابوت ملکه


همه مراحل چند ساعته انتقال تابوت ملکه انگلیس از اسکاتلند به لندن و کاخ باکینگهام با تشریفات ویژه و در میان تدابیر شدید امنیتی و حضور گسترده پلیس انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما از لندن، تابوت حامل جسد ملکه الیزابت دوم، پنج روز پس از درگذشتش در بالمورال، کاخ تابستانی او در اسکاتلند با یک فروند هواپیمای ترابری نیروی هوایی سلطنتی انگلیس از فرودگاه نظامی غرب لندن با خودرو به کاخ باکینگهام مقر اصلی هفتاد سال سلطنتش منتقل شد.

همه مراحل چند ساعته انتقال تابوت ملکه انگلیس از اسکاتلند به لندن و کاخ باکینگهام، که با تشریفات ویژه و در میان تدابیر شدید امنیتی و حضور گسترده پلیس انجام شد با تصویربرداری هوایی و زمینی از شبکه های تلویزیونی انگلیس به صورت زنده پخش شد.

چارلز سوم فرزند ارشد و ولیعهد ملکه انگلیس که اکنون در 73 سالگی جانشین ملکه شده نیز به بلفاست مرکز ایرلند شمالی رفت تا نخستین بار در مقام شاه این کشور در این منطقه حساس که جمهوری خواهان در آن طرفداران زیادی دارند، حضور یابد و در مراسمی که برای ملکه برگزار شد، شرکت کند.

ایرلند شمالی که تنها راه زمینی انگلیس با اتحادیه اروپاست محل گره اصلی روابط انگلیس با اتحادیه اروپا پس از جدایی از این اتحادیه و اجرای برگزیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر شاه انگلیس به ایرلند همزمان با انتقال تابوت ملکه

سفر شاه انگلیس به ایرلند همزمان با انتقال تابوت ملکه