مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 16:272022-09-13اقتصادي

رطوبت قشم به 100 درصد رسید/ کاهش دید افقی به دلیل ورود گرد و غبار


بیشینه دما در ایستگاه هواشناسی (فرودگاه قشم) به 35 و در شهر قشم به 36 درجه و رطوبت نیز به ترتیب در فرودگاه و شهر قشم به 100 و 98 درصد رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، محمد کاملی دیرستانی ظهر امروز در تشریح وضعیت آب و هوایی جزیره قشم گفت: دید افقی جزیره نیز در مناطق دریایی به  کمتر از 2800 متر و فرودگاهی به 2 هزار متر به دلیل گرد و غبار محلی و افزایش شرجی رسید.

وی ادامه داد: طبق آخرین اطلاعات ارزیابی شده دریافتی دید افقی تا ساعت 11:00 صبح به وقت محلی در شهرهای بندرعباس 2500 متر، بندر خمیر هزار متر، چهار هزار متر، رودان 500 متر و جاسک 6 هزار متر ثبت و گزارش شده است.

رییس اداره هواشناسی جزیره قشم اظهار کرد: در ساعت های بعدازظهر با رشد ابرهای همرفتی در ارتفاعات استان هرمزگان، رگبار باران و رعد و برق و افزایش لحظه ای سرعت باد و احتمال بروز گرد و خاک موقتی پیش بینی و توصیه می شود، با توجه به احتمال سیلابی شدن رودخانه های فصلی، از قرارگیری در حریم رودخانه ها خودداری شود.

کاملی دیرستانی اضافه کرد: به تدریج از ساعت های ظهر روز جاری در محدوده تنگه هرمز و دریای عمان، افزایش سرعت باد جنوب شرقی سبب متلاطم شدن دریا خواهد شد، ماندگاری بادهای جنوب شرقی تا روز چهارشنبه در مناطق دریایی استان پیش بینی شده است و توصیه می شود شناورهای سبک احتیاط های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رطوبت قشم به 100 درصد رسید/ کاهش دید افقی به دلیل ورود گرد و غبار

رطوبت قشم به 100 درصد رسید/ کاهش دید افقی به دلیل ورود گرد و غبار