مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 13:272022-09-13اقتصادي

لزوم تقویت تشکل های مردم نهاد برای رشد گردشگری سمنان


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: با تقویت تشکل های مردم نهاد می توان زمینه معرفی هر چه بیشتر این استان و رشد گردشگری را فراهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی اصغر جمعه ای، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان ظهر امروز در دیدار با مدیرکل و معاونان اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان از زحمات مدیرکل و کارکنان این اداره کل در زمینه آزادسازی کاروانسرای شاه عباسی سمنان و احیای این اثر فاخر تاریخی قدردانی کرد.

وی گفت: برداشتن دیوارهای مزاحم مقابل کاروانسرای شاه عباسی سمنان، کار ارزنده ای بود و این کاروانسرا یکی از پتانسیل های ارزنده گردشگری استان است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان با اشاره به اینکه آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری، نقش مؤثری در جذب گردشگر دارند، افزود: با تقویت تشکل های مردم نهاد، می توان زمینه معرفی هر چه بیشتر استان و رشد گردشگری را فراهم کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان نیز با اشاره به تلاش های انجام شده در زمینه آزادسازی کاروانسرای شاه عباسی سمنان گفت: این کاروانسرا قابلیت ثبت جهانی دارد و نگین گردشگری شهر سمنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت تشکل های مردم نهاد برای رشد گردشگری سمنان

لزوم تقویت تشکل های مردم نهاد برای رشد گردشگری سمنان