مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 12:322022-09-13سياسي

زاهدی وفا برای ادامه کارش نیاز به اجازه رهبری دارد


یک نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آقای زاهدی وفا تا زمانی که رأی نگرفته است، اگر می خواهد سرپرست باشد باید با اجازه رهبری باشد و اگر این چنین نباشد باتوجه به ماده قانونی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، جبار کوچکی نژاد درباره معرفی محمدمهدی زاهدی وفا از سوی دولت به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تاکنون برنامه کاری ایشان را ملاحظه نکرده ایم و روزمه وی را ندیده ایم.

البته هفته آینده مجلس بازگشایی و وزیر پیشنهادی برنامه کاری شان را به نمایندگان می دهند و توضیحات شان را در کمیسیون های تخصصی گوش می کنیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تا این لحظه مجلس به وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقبالی نشان نداده است آن هم به دلیل حاشیه های که ایجاد شد و هم این که آقای زاهدی وفا در چندماهی که سرپرست این وزارت خانه بودند ارتباط شان با نمایندگان مجلس قطع بود و ارتباط چندانی نداشت و کار خاصی نتوانست در وزارتخانه انجام دهد و یا اقدام خاصی و برنامه ای ارائه دهد.

وی تاکید کرد: کسی که در معرض معرفی برای امر وزارت در یک وزارت خانه است، تعامل گیری می کند و برنامه ارائه می دهد به هر حال یک طرحی را ارائه می دهد اما چنین چیزی از ایشان ندیدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاهدی وفا برای ادامه کارش نیاز به اجازه رهبری دارد

زاهدی وفا برای ادامه کارش نیاز به اجازه رهبری دارد