مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 11:072022-09-13ورزشي

ستوده نژاد: تور دوچرخه سواری ایران- آذربایجان منظم ترین مسابقات کشور است


مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: تور دوچرخه سواری ایران- آذربایجان منظم ترین تور دوچرخه سواری کشور است که سی و ششمین دوره آن امسال برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حبیب ستوده نژاد مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در نشست خبری تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان به صورت منظم در 35 دوره برگزار شده و دو دوره تنها به دلیل کرونا برگزار نشد و امسال سی و ششمین دوره تور برگزار شود.

وی افزود: مرحله اول تور با نام شهید باکری 6 مهر از تبریز به سمت ارومیه برگزار و بعد از اتمام مرحله اول دوچرخه سواران به تبریز ترانسفر شده و مرحله دوم از تبریز به منطقه آزاد ارس، مرحله سوم از جلفا به کلیبر برگزار شده و بعد از اتمام مرحله سوم دوچرخه سواران از کلیبر به سرعین ترانسفر شده و مرحله چهارم از سرعین به تبریز خواهد بود و مرحله پنجم در داخل تبریز به مسافت 80 کیلومتر برگزار می شود و کل مسافت تور 764 کیلومتر است.

تیم های داخلی، تیم ملی دانشگاه آزاد و آویج شرق و تیم های خارجی تیم اندونزی قزاقستان مالزی لیتوانی بلژیک مراکش تیم دوم قزاقستان تایلند و آلمان و آفریقای جنوبی میهمانان خارجی نماینده اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری - جمال الدین محمود - پارک کمیسز ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستوده نژاد: تور دوچرخه سواری ایران- آذربایجان منظم ترین مسابقات کشور است

ستوده نژاد: تور دوچرخه سواری ایران- آذربایجان منظم ترین مسابقات کشور است