مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 10:472022-09-13سياسي

کاروانسرای سمنان برای استفاده گردشگران در ایام نوروز آماده شود


کاروانسرای شاه عباسی سمنان برای بهره برداری گردشگران در ایام نوروز آماده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در مراسم برداشتن حصارهای مقابل کاروانسرای شاه عباسی سمنان که با حضور جمعی از مسؤولان و مردم برگزار شد، اظهار کرد: تعیین تکلیف کاروانسرای شاه عباسی سمنان یکی از مطالبات شهروندان سمنانی بوده است.

وی اضافه کرد: تعیین تکلیف کاروانسرای شاه عباسی سمنان مورد مطالبه و تأکید آیت الله رییسی بود که با وفاق و همدلی مسؤولان و مردم محقق شد.

استاندار سمنان با قدردانی از رییس جمهور، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، وزیر دادگستری، نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه، مسؤولان استانی، شهرداری و شورای شهر، سمن ها و تشکل های مردم نهاد و اصحاب رسانه، بیان کرد: کاروانسرای سمنان در ایام نوروز برای بهره برداری گردشگران آماده شود.

هاشمی با تأکید بر استفاده از ظرفیت های گردشگری برای تبدیل این استان به مقصد سفر، افزود: در طول مسیر استان، بیش از 30 کاروانسرا، 40 روستای هدف گردشگری، 2 شهر نمونه گردشگری و بسیاری از جاذبه های تاریخی و طبیعی وجود دارد که باید از این ظرفیت ها برای جذب گردشگر استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروانسرای سمنان برای استفاده گردشگران در ایام نوروز آماده شود

کاروانسرای سمنان برای استفاده گردشگران در ایام نوروز آماده شود