مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 08:572022-09-13سياسي

اقدام ارزشمند مردم گچساران و باشت در پذیرایی از زوار اربعین


استاندار کهگیلویه و بویراحمد از موکب های اربعین در شهرهای باشت و گچساران بازدید و در جریان مشکلات و نحوه خدمات رسانی آنها به زوار قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمدزاده در بازدید از موکب های شهرهای گچساران و باشت گفت: زیرسازی سایت و مجتمع فرهنگی و زیارتی استان کهگیلویه و بویراحمد به مساحت 4 هزار متر مربع در مرز شلمچه آماده شده که تا سال آینده کاملا ساخته و در اختیار زوار قرار می گیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در مسیر عزیمت زوار امام حسین به استان خوزستان و مرز شلمچه در شهرهای باشت و گچساران موکب هایی برای استقبال و پذیرایی از زائرین مهیا شده که ضمن بازدید و خدا قوت با مشکلات آنها آشنا شدیم.

وی بیان کرد: تلاش کردیم از طرف دولت حمایت هایی از موکب ها داشته باشیم و در اقلامی که توزیع شد به آنها کمک کنیم تا هزینه موکب ها کاهش یابد، البته حمایت و کمک به موکب ها همچنان ادامه دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به اقدام ارزشمند مردم در گچساران و باشت اشاره کرد و افزود: در شهر بوستان مردم خانه های خود را برای پذیرایی از زوار امام حسین(ع) آماده کردند، در شهر شوش و گچساران نیز شاهد چنین اقدام ارزشمندی از سوی هم استانی ها بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام ارزشمند مردم گچساران و باشت در پذیرایی از زوار اربعین

اقدام ارزشمند مردم گچساران و باشت در پذیرایی از زوار اربعین