مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 شهریور 1401 ساعت 06:422022-09-13سياسي

همایش بزرگ «اربعین» دشمن را به وحشت انداخته است


 حجت الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص حماسه اربعین اظهار کرد: اربعین در خاطره تشیع دارای رمز و رازی ست که هرچه از آن می گذرد بیشتر معنا پیدا می کند و از این راز پرده برداشته می شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه کربلا در همه دوران ها و زمان ها ماندگار است، ادامه داد: کمک ها و خدماتی که مردم در اربعین دارند از علامات ظهور است و رمز و راز اربعین در ظهور معنا پیدا می کنند.

وی با اشاره به وحشت سران آمریکایی با دیدن هیبت و شکوهی که در این ایام ایجاد می شود، تصریح کرد:  همان طور که ژنرال آمریکایی با دیدن این صحنه اعتراف کرد که راهپیمایی اربعین طومار آمریکا و اسراییل را در هم خواهد پیچید.

حجت الاسلام جلالی با بیان اینکه در ایام اربعین عراقی ها همه زندگی شان را در طبق اخلاص می گذارند و از فقیر و غنی، کوچک و بزرگ، زن و مرد و همه در این مسیر به زوار خدمت می کنند، افزود: بارقه امیدی از وحدت شیعیان و مسلمانان علیه دشمن در اربعین ایجاد می شود و  اربعین حسینی نعمت و دستمایه بزرگی است که باید از آن پاسداری کنیم.

وی عنوان کرد: اربعین امسال پیش بینی می شود حدود 5 میلیون نفر از مرز کشورمان عبور کنند و وارد کشور عراق شوند و با حجم زائرانی که از کشورهای مختلف جهان وارد عراق می شوند، ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بزرگ «اربعین» دشمن را به وحشت انداخته است

همایش بزرگ «اربعین» دشمن را به وحشت انداخته است