مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 15:372022-09-12سياسي

برگزاری مراسم انتفاضه صفر 1977 و شهدای راهپیمایی اربعین


یکی از شرکت کننده های انتفاضه صفر گفت: حکومت بعث در ابتدا مانع شعائر امام حسین(ع) نمی شد، اما کم کم و به مرور، برخی از موکب ها را به دلیل جهت گیری های سیاسی تعطیل کردند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، مراسم بزرگداشت شهدای انتفاضه راهپیمایی خانواده شهدا، حاضرین در انتفاضه صفر، علماء، موکب داران عراقی، سران عشایر و .

برگزار شد.

در این مراسم سفیر جمهوری اسلامی در عراق، محمد کاظم آل صادق در مورد اهمیت پیاده روی اربعین و بخشی از جنایات رژیم سفاک صدام دقایقی به سخنرانی پرداخت.

محمد کاظم آل صادق وی اظهار داشت: با وجود این موانع در طول زمان نه تنها تعداد زائران راهپیمایی اربعین کاهش نیافته است؛ بلکه ما امروز شاهد جمعیت های ده ها میلیونی برای زیارت اربعین هستیم.

سفیر ایران در عراق ضمن تشکر از موکب داران و دولت عراق بابت پذیرایی و مهمان نوازی افزود: پیام این راهپیمایی برای دشمنان این است که حق علیه باطل پیروز است؛ هر چند که باطل از نظر تعداد و امکانات بیشتر باشد.

  آل صادق با اشاره به فرصت های موجود در اربعین و تبدیل شدن راه امام حسین(ع) به یک خط اساسی در جهان، خاطر نشان کرد: هیچ وقت چنین فرصتی برای اتحاد بین مردم ایران و عراق وجود نداشت و این بهترین زمان برای الگو گیری از امام حسین(ع) و ایستادن در مقابل یزید زمان که هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم انتفاضه صفر 1977 و شهدای راهپیمایی اربعین

برگزاری مراسم انتفاضه صفر 1977 و شهدای راهپیمایی اربعین