مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 15:322022-09-12بين الملل

قطع امید بزرگ اوکراینی ها از اروپا/آزادسازی یکی از کلیدی ترین شهرهای شرق اوکراین/


دویست یکمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رییس جمهور این کشور می گذرد؛ تهاجمی که رویداد های زیادی را به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز خبرگزاری اسپوتنیک، نچایف روز دوشنبه گفت که عرضه جنگ افزارهای مرگبار ساخت آلمان به رژیم اوکراین که نه تنها علیه سربازان روسیه بلکه علیه جمعیت غیرنظامی دونباس استفاده شده، یک خط قرمز است.

سفیر روسیه در آلمان افزود: با در نظر گرفتن مسئولیت تاریخی و اخلاقی آلمان در قبال مردم ما بخاطر جنایت های نازیسم در جریان جنگ بزرگ میهنی، برلین از این خط قرمز عبور کرده است.

آزادسازی یکی از کلیدی ترین شهرهای شرق اوکراین ولودیمیر زلنسکی یکشنبه شب مدعی شد که نیروهای اوکراین در حمله گسترده، شهر راهبردی ایزیوم در شرق این کشور را از دست نیروهای روسیه بازپس گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرانس 24، رییس جمهور اوکراین در سخنانی به مناسبت گذشت 200 روز از آغاز تهاجم روسیه به این کشور، از نیروهای اوکراین که به گفته وی صدها شهر و روستای را آزاد کردند تشکر کرد و از شهرهای بالاکلیا، ایزیوم و کوپیانسک به عنوان سه مرکز مهمی که اخیراً از تصرف نیروهای روسیه خارج شدند نام برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع امید بزرگ اوکراینی ها از اروپا/آزادسازی یکی از کلیدی ترین شهرهای شرق اوکراین/

قطع امید بزرگ اوکراینی ها از اروپا/آزادسازی یکی از کلیدی ترین شهرهای شرق اوکراین/