مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 14:172022-09-12سياسي

برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران


مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران، از برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران امروز در جلسه هماهنگی برپایی نمایشگاه دفاع مقدس که در مسجد فاطمه الزهرا (س) مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت آن را اداره کل حفظ آثار بر عهده دارد، افزود:  همچنین برنامه های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان ها به ریاست فرمانداران و دبیری فرماندهان سپاه و حانشین دبیر مسؤولان دفاتر حفظ آثار آغاز به کار کرده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران اضافه کرد: برنامه های هفته دفاع مقدس از بیست و نهم شهریور با دیدار و تکریم از 10 هزار و 400 شهید آغاز می شود و این برنامه در شهرستان ها و روستا ها و بخش ها انجام خواهد شد.

ملکی، دیدار و تکریم یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس را از برنامه های هفته دفاع مقدس اعلام کرد و با بیان اینکه این برنامه در بیت رهبری انقلاب غدیر سپاه کربلا برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه بازسازی عملیات والفجر هشت به مدت سه شب در مرکز فرهنگی دفاع مقدس با مسوولیت سپاه کربلا اجرا می شود، اضافه کرد: سپاه کربلا و صدا و سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران

برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران