مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 12:572022-09-12پزشكي

راه اندازی درمانگاه سیار ویژه بازگشت زائران اربعین حسینی


علیرضا شکوهی؛ مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه بیمارستان ها، درمانگاه ها و داروخانه های شبانه روزی و اورژانس 115 همدان آمادگی کامل برای برگشت زائران حسینی دارد اظهار کرد: به درمانگاه ها و بیمارستان ها تاکید شده اگر زائران مشکل گوارشی داشتند، نسبت به کنترل بیماری التور و وبا تست های لازم را از آنها بگیرند.

وی با اشاره به اینکه بیماران مشکوک به حسینی در کرمانشاه مستقر شدند خاطرنشان کرد: نیروهای اعزامی از تکنسین فوریت های پزشکی هستند.

وی بیان کرد: در ایام اربعین حسینی میزان تردد زائران از مسیرهای همدان به سمت غرب کشور افزایش یافته و در این راستا به نیروهای مستقر در پایگاه های اورژانس تکلیف شده که تا 31 شهریور امسال به جای پایگاه با آمبولانس در حاشیه جاده از ساعت 8 تا 12 و 16 تا 20 مستقر شوند و در صورت لزوم امدادرسانی انجام شود.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا خاطرنشان کرد: در صورت بروز سوانح احتمالی آمبولانس های مستقر در حاشیه راه های اصلی بدون مشکل ترافیکی در کمترین زمان ممکن به محل حادثه خواهند رسید.

وی با تاکید به اینکه داروهای o.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی درمانگاه سیار ویژه بازگشت زائران اربعین حسینی

راه اندازی درمانگاه سیار ویژه بازگشت زائران اربعین حسینی