مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 12:022022-09-12پزشكي

راه اندازی درمانگاه سیار ویژه بازگشت زائران اربعین حسینی


مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از راه اندازی درمانگاه سیار در موکب مستقر درمیدان شهید همدانی برای برگشت زائران اربعین حسینی خبر داد.

- علیرضا شکوهی؛ مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه بیمارستان ها، درمانگاه ها و داروخانه های شبانه روزی و اورژانس 115 همدان آمادگی کامل برای برگشت زائران حسینی دارد اظهار کرد: به درمانگاه ها و بیمارستان ها تاکید شده اگر زائران مشکل گوارشی داشتند، نسبت به کنترل بیماری التور و وبا تست های لازم را از آنها بگیرند.

وی با اشاره به اینکه بیماران مشکوک به حسینی در کرمانشاه مستقر شدند خاطرنشان کرد: نیروهای اعزامی از تکنسین فوریت های پزشکی هستند.

وی بیان کرد: در ایام اربعین حسینی میزان تردد زائران از مسیرهای همدان به سمت غرب کشور افزایش یافته و در این راستا به نیروهای مستقر در پایگاه های اورژانس تکلیف شده که تا 31 شهریور امسال به جای پایگاه با آمبولانس در حاشیه جاده از ساعت 8 تا 12 و 16 تا 20 مستقر شوند و در صورت لزوم امدادرسانی انجام شود.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا خاطرنشان کرد: در صورت بروز سوانح احتمالی آمبولانس های مستقر در حاشیه راه های اصلی بدون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی درمانگاه سیار ویژه بازگشت زائران اربعین حسینی

راه اندازی درمانگاه سیار ویژه بازگشت زائران اربعین حسینی