مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 11:572022-09-12اجتماعي

مهرماه امسال هیچ کلاس درس در مازندران بدون معلم نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مهدوی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش مازندران امروز در گفت وگویی، اظهار کرد: سال تحصیلی جدید 53 هزار دانش آموز کلاس اولی ، نخستین سال تحصیلی را در 4 هزار و 820 مدرسه در سطح استان تجربه می کنند.

وی با اشاره به پایان ثبت نام تمامی دانش آموزان مازندران، افزود: تنها تعداد کمی از دانش آموزان در نوبت ثبت نام هستند و آن هم به دلیل جابه جایی، نقل مکان و یا مشکل سیستمی بوده که درحال حل این مسائل هستیم.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش مازندران در ارتباط با توزیع کتاب های درسی، اضافه کرد: برخی کتاب ها توزیع شده و بقیه نیز درحال توزیع است.

مهدوی با اشاره به آمادگی آموزش و پرورش مازندران، اضافه کرد: در قالب پروژه مهر مدارس استان آمادگی کاملی برای آغاز سال تحصیلی دارند.

وی با اعلام اینکه گزارشی از کمبودها معلم در مدارس مازندران نداریم، تصریح کرد: باتوجه به تامین نیرو، مهر ماه امسال هیچ کلاس درس بدون معلم نخواهد بود.

معاون آموزش و پرورش مازندران در پایان گفت: اول مهر ماه امسال 500هزار دانش آموز مازندرانی سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند.

انتهای پیام/86034/ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهرماه امسال هیچ کلاس درس در مازندران بدون معلم نیست

مهرماه امسال هیچ کلاس درس در مازندران بدون معلم نیست