مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 شهریور 1401 ساعت 10:472022-09-12اقتصادي

توصیه رییس سازمان هواپیمایی کشور به زائران اربعین


با توجه به اینکه ناوگان حمل و نقل، طی امروز و فردا دارای ظرفیت خالی بیشتری است، به زائران توصیه می کنیم طی این دو روز به وطن بازگردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، محمد محمدی بخش رییس سازمان هواپیمایی کشور اظهار کرد: توافق همیشگی ایران و عراق 120 پرواز هفتگی بود.

به دلیل ایام اربعین این عدد در ابتدا به 250 پرواز، سپس 750 و مجددا به هزار پرواز افزایش یافت، در سفر اخیر به کشور عراق برای تسهیل و افزایش پروازها بین دو کشور توافقی انجام شد که برای تسهیل جابه جایی زائران تعداد پروازها به هزار پرواز برسد.

او افزود: پیش از این برای ایام اربعین اعلام شده بود که تعداد پروازها از 250 به 750 پرواز افزایش یافت، این در حالی است که پیش از این تعداد پروازهای هفتگی بین دو کشور 120 پرواز بود.

به گفته رییس سازمان هواپیمایی کشور در حال حاضر تقاضای سفر به عراق از مبدا ایران بیش از هزار پرواز است و طی جلسات مستمر با مسئولان سازمان هواپیمایی عراق و همینطور فرودگاه نجف و بغداد مقرر شد تا پایان ماه صفر محدودیتی برای سیکل و تعداد پرواز نداشته باشیم.

او اضافه کرد: هم اکنون حداکثر جابه جایی زائران را در ایام اربعین داریم و تعداد جابه جایی و بازگشت زائران را به 120 هزار زائر رسانده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه رییس سازمان هواپیمایی کشور به زائران اربعین

توصیه رییس سازمان هواپیمایی کشور به زائران اربعین