مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 19:322022-09-11سياسي

برگزاری مراسم روز ملی صادرات با حضور رییس جمهور


معاون کمیسیون ها، مجامع و شوراهای اتاق ایران گفت: مراسم بیست و ششمین سالروز ملی صادرات اواخر مهر امسال با حضور رییس جمهور برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری اتاق ایران علی چاغروند با اشاره به برگزاری بیست و ششمین سالروز ملی صادرات توسط اتاق ایران  اطهار داشت: این مراسم قرار است در اواخر مهرماه باحضور رییس جمهور برگزار شود.

  وی افزود: حضور رییس جمهور و تقدیر وی از صادرکنندگان برتر کشور به ویژه در شرایط کنونی حاکم بر اقتصاد می تواند بسیار امیدوارکننده باشد.

معاون کمیسیون ها، مجامع و شوراهای اتاق ایران در ادامه به فرآیند انتخاب صادرکنندگان برتر که شامل صادرکنندگان نمونه و ممتاز می شود، گفت: انتخاب این افراد توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت با مشارکت نمایندگانی از اتاق ایران انجام شده و قرار است مراسم این روز نیز توسط بخش خصوصی برگزار شود.

چاغروند درباره معیارها و شاخص های انتخاب صادرکنندگان برتر نیز به ماده 4 آیین نامه تشویق صادرکنندگان اشاره و افزود: طبق شاخص های موجود، 74 گروه کالایی و خدماتی تعریف شده که در چارچوب 50 صادرکننده  برتر انتخاب  و معرفی می شوند.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم روز ملی صادرات با حضور رییس جمهور

برگزاری مراسم روز ملی صادرات با حضور رییس جمهور