مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 17:422022-09-11سياسي

پل شهید جهان آرا تا بهسازی کامل با دستور دادستان خرمشهر بسته شد


با دستور دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر، پل شهید جهان آرا در این شهرستان تا ترمیم و بهسازی کامل بسته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرمشهر فاضل باوی دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر اظهار کرد: پس از مطلع شدن از تخریب بخشی از پل شهید جهان آرا، به منظور پیشگیری از هرگونه حادثه احتمالی و در راستای احقاق حقوق عامه، دستورات لازم جهت بهسازی پل صادر و به دستگاه های ذی ربط اعلام شد که نسبت به ترمیم آن اقدام کنند.

وی افزود: افرادی که قصد تردد در این مسیر را دارند تا ترمیم و بازگشایی پل مذکور، می توانند از پل یادگار امام (ره) تردد کنند.

دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر گفت: همشهریان عزیز به منظور همکاری با عوامل بهسازی پل، تا اطلاع ثانوی از تردد در مسیر پل شهید جهان آرا و همچنین در راستای کاهش بار ترافیکی، از عبور از پل آزادی خودداری کنند.

باوی بیان کرد: به دنبال بازدید رییس کل دادگستری از پایانه شلمچه و دستور استقرار شعبه کشیک در این پایانه، شعبه کشیک به صورت شبانه روزی مستقر شده است.

وی عنوان کرد:با تدابیر اندیشیده شده و اقدامات صورت گرفته، هر دو جاده قدیم و جدید خرمشهر به اهواز نیز از ابتدای ماه صفر آماده عبور زائران شده است و این اطمینان را می دهیم که در صورت رعایت نکات ایمنی هنگام رانندگی، هیچ گونه خطری متوجه مسافران نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل شهید جهان آرا تا بهسازی کامل با دستور دادستان خرمشهر بسته شد

پل شهید جهان آرا تا بهسازی کامل با دستور دادستان خرمشهر بسته شد