مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 17:322022-09-11اجتماعي

درجه 21 شهرداری ارتقا یافت / ارتقا درجه شهرداری بجنورد به 11


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی زینی وند با اعلام مطلب فوق اظهار کرد: درجات شهرداری های اردکان در استان یزد و بانه در کردستان به 9، - زینی وند از ابلاغ ارتقا درجات جدید 21 شهرداری از سوی وزیر کشور به استانداری ها خبر داد و گفت: به موجب این ابلاغیه ها؛ درجه شهرداری بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی، به 11 ارتقا یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی زینی وند با اعلام مطلب فوق اظهار کرد: درجات شهرداری های اردکان در استان یزد و بانه در کردستان به 9، پاوه در استان کرمانشاه و قیدار در استان زنجان به 8 و دیر در استان بوشهر و قیر در استان فارس به 7 ارتقا یافت.

وی ادامه داد: درجات شهرداری های بنک در استان بوشهر، خان ببین در استان گلستان و کیان در استان چهارمحال و بختیاری به 6 ارتقا یافت.

زینی وند افزود: همچنین درجات شهرداری های امامزاده عبدالله در استان مازندران، بفروییه در استان یزد، پردنجان در استان چهارمحال و بختیاری، دلوار در استان بوشهر و کشکسرای در استان آذربایجان شرقی به 5 ارتقا یافت.

وی اضافه کرد: درجات شهرداری های آبژدان در استان خوزستان، خضر آباد در استان یزد، فرح آباد در استان مازندران و نافچ در استان چهارمحال و بختیاری هم به 4 ارتقا یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درجه 21 شهرداری ارتقا یافت / ارتقا درجه شهرداری بجنورد به 11

درجه 21 شهرداری ارتقا یافت / ارتقا درجه شهرداری بجنورد به 11