مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 16:172022-09-11اقتصادي

عرضه چانه های فریز شده صنعتی در قزوین با هدف ارتقاء کیفیت نان


معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: بناست زیرساخت استانداردسازی چانه های نان فراهم و از طریق این طرح کیفیت، وزن و استاندارد چانه های خمیر رعایت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، میثم پیله فروش ظهر امروز پس از برگزاری ستاد تنظیم بازار استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این جلسه طبق درخواست اتحادیه مرغداران مقرر شد قیمت در نظر گرفته شده برای مرغ متناسب با قیمت سایر استان ها باشد و بر این اساس مدیریت آن به جهاد کشاورزی سپرده شد.

وی افزود: برای خرید گوشت مرغ گرم قیمت متناسب با قیمت استان های همجوار تعیین می شود لذا قیمت استان های همجوار توسط جهاد کشاورزی رصد خواهد شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: نمی توان قزوین را جدا از کرج و تهران اداره کرد و این تصمیم به منظور آن گرفته شد تا مردم، مرغداران و کشتارگاه های مرغ استان متضرر نشوند.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین ادامه داد: اگر قیمت مرغ از قیمت های منصفانه فاصله بگیرد ذخایر پشتیبانی امور دام در بازار عرضه می شود و اجازه شکل گیری فاصله قیمت را نخواهیم داد.

پیله فروش در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: نانوایی ها موظف هستند تابلوی اطلاعاتی خود را خارج از واحد صنفی درج کنند تا در زمان تعطیلی واحد توسط مردم قابل رؤیت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه چانه های فریز شده صنعتی در قزوین با هدف ارتقاء کیفیت نان

عرضه چانه های فریز شده صنعتی در قزوین با هدف ارتقاء کیفیت نان