مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 14:572022-09-11سياسي

هشدار فرماندار ساری به کسانی که سرمایه گذاران را فراری می دهند


فرماندار ساری با اشاره به تشکیل ستاد توسعه سرمایه گذاری در فرمانداری رونق اقتصادی در مرکز مازندران،گفت: به زودی اسامی افرادی که در توسعه اقتصادی چوب لای چرخ می گذارند و با کارت هدیه مسیر سرمایه گذاران را تغییر می دهند برای مرد فاش خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرگزاری فارس از ساری، محمدعلی نوبخت در آستانه اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس در جلسه شورای اداری ساری ضمن تسلیت ایام اظهار کرد: فلسفه اربعین نشانه اوج گیری و استمرار مقاومت در برابر ظلم است لازم است همگرا با تفکر عاشورایی باشیم.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به جامعه آرمانی گام برداشتن در مسیر انقلاب اسلامی ضروری است، افزود: برای رسیدن به توسعه نیازمند طهارت اقتصادی توسط مدیران است.

فرماندار ساری با اشاره به تشکیل ستاد توسعه سرمایه گذاری در فرمانداری رونق اقتصادی در مرکز مازندران، یادآورشد: برخی از سرمایه گذاران به ما اعتماد ندارند؛ به زودی اسامیافرادی که در توسعه اقتصادی چوب لای چرخ می گذارند و با کارت هدیه مسیر سرمایه گذاران را تغییر می دهند برای مرد فاش خواهیم کرد.

وی وجود 400 پروژه بلاتکلیف و رها شده در ساری را باعث نازیبایی مرکز مازندران دانست و گفت:  212 پروژه با اعتباری بالغ بر 700 میلیارد تومان در هفته دولت در مناطق روستایی و شهری شهرستان ساری به بهره برداری رسید ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار فرماندار ساری به کسانی که سرمایه گذاران را فراری می دهند

هشدار فرماندار ساری به کسانی که سرمایه گذاران را فراری می دهند