مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 12:472022-09-11اقتصادي

فسخ قرارداد زمین های صنعتی راکد در مازندران/ اجرای طرح توسعه بوم گردی


شرکت شهرک های صنعتی استان نسبت به فسخ قرارداد زمین های صنعتی راکد، با قاطعیت عمل کند و این زمین ها را به سرعت در اختیار تولیدکنندگان جدید که دارای اهلیت و توانمندی کار باشند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان تنکابن، سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران  در سفر به تنکابن از روستای شانه تراش، پایلوت بوم گردی تنکابن بازدید کرد.

حسینی پور با بیان اینکه با همت و همدلی اهالی شانه تراش و مسوولان شهرستانی؛  این روستا به منطقه ویژه گردشگری تبدیل شده است، گفت: تقویت سنت و فرهنگ غنی بومی در این روستا که حفظ و صیانت شده است، نیازمند حمایت دستگاه های اجرایی متولی گردشگری و صمت است.

استاندار مازندران همچنین از موزه مردم شناسی روستای شانه تراش دو هزار تنکابن بازدید و تصمیمات لازم برای تقویت و توسعه صنعت بوم گردی در این منطقه را اتخاذ کرد.

حسینی پور یادآور شد: طرح جامع گردشگری مازندران با محوریت توسعه بوم گردی تا 3ماه آینده اجرایی می شود.

*شرکت شهرک های صنعتی با قاطعیت قرارداد زمین های صنعتی راکد را فسخ کند استاندار مازندران در ادامه این سفر در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، گفت: سازمان هایی که مجوز بهره برداری برای واحدهای تولیدی صادر می کنند در صورتی که این واحدها راکد بوده و قابلیت و توانایی بهره برداری ندارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فسخ قرارداد زمین های صنعتی راکد در مازندران/ اجرای طرح توسعه بوم گردی

فسخ قرارداد زمین های صنعتی راکد در مازندران/ اجرای طرح توسعه بوم گردی