مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 12:322022-09-11سياسي

ارتش جمهوری اسلامی ایران امنیت را به منطقه هدیه کرده است


فرمانده نیروی دریایی ارتش اظهارداشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با وجود کارکنان غیور و سلحشور خود، امنیت را نه فقط به ایران بلکه به تمام کشورهای منطقه هدیه کرده و این مهم منجر شده که دشمنان جرأت تعرض به خاک کشورمان را نداشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع دانشجویان بیستمین دوره جامعه پذیری نظامی مشترک دانشجویان نظامی ارتش در مرکز آموزش 01 شهدای سرباز اظهار داشت: توانمندی و جایگاه بالای ارتش بدون شک مرهون زحمات و تلاش های پیشینیان و خانواده هایی است که جوانان برومندی مثل شما را تربیت کرده و در خدمت ارتش اسلام قرار دادند تا همواره و در هر شرایطی جان خود را فدای مردم این مرز و بوم کنند.

وی با اشاره به اقتدار ارتش تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با وجود کارکنان غیور و سلحشور خود، امنیت را نه فقط به ایران بلکه به تمام کشورهای منطقه هدیه کرده است و این مهم منجر شده که دشمنان جرأت تعرض به خاک کشورمان را نداشته باشند.

دریادار ایرانی با اشاره به استفاده دشمن از فضاهای مجازی بر علیه جوانان کشور عنوان کرد: امروز سلاح دشمن دیگر بمب افکن و هواپیما و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش جمهوری اسلامی ایران امنیت را به منطقه هدیه کرده است

ارتش جمهوری اسلامی ایران امنیت را به منطقه هدیه کرده است