مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 10:422022-09-11سياسي

سخنگوی ستاد اربعین عراق: زائران حسینی در مصرف آب صرفه جویی کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین «غلامرضا اباذری» رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق در گفتگو با خبرنگار سایت خبری «الاربعین» گفت که بعضا دیده می شود که زائری، - سخنگوی ستاد اربعین عراق با اشاره به مشکلاتی که از مصرف بی رویه آب در ایام اربعین حسینی حاصل می¬شود از زائران خواست که در مصرب آب صرفه جویی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا اباذری رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق در گفتگو با خبرنگار سایت خبری الاربعین گفت که بعضا دیده می شود که زائری، بطری آب را می گیرد و بخشی از آن را می نوشد و بقیه را دور می ریزد یا در هنگام شستشوی لباس یا استحمام، در مصرف آب دقت نمی کنند ضروری است زائران محترم این توصیه ها را در خصوص صرفه جویی آب رعایت کنند.

وی همچنین با اشاره به گرمای هوا، از زوار محترم خواست حتما آب شرب سالم بسته بندی شده همراه داشته باشند تا در معرض تشنگی قرار نگیرند.

حجت الاسلام اباذری تاکید کرد که از توصیه های ائمه اطهار (ع) در هنگام نوشیدن آب، ذکر لب تشنه سید الشهداء (ع) است و خوب است که زائران عزیز در طول مسیر پیاده روی، هر زمان که احساس تشنگی کردند و آب گوارا نوشیدند به یاد اباعبدالله الحسین (ع) باشند و بگویند سلام بر حسین (ع) یا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی ستاد اربعین عراق: زائران حسینی در مصرف آب صرفه جویی کنند

سخنگوی ستاد اربعین عراق: زائران حسینی در مصرف آب صرفه جویی کنند