مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 09:372022-09-11بين الملل

توافق با عراق برای افزایش پروازها تا پایان ماه صفر


رییس سازمان هواپیمایی از توافق با عراق برای رفع محدودیت تعداد پروازها به نجف و بغداد تا پایان ماه صفر خبر داد و گفت: به زائران توصیه می کنیم طی امروز و فردا که ظرفیت خالی ناوگان بیشتر است به وطن بازگردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، محمد محمدی بخش درباره مذاکرات اخیر با عراق برای تسهیل و افزایش پروازها بین دو کشور افزود: توافق همیشگی ایران و عراق 120 پرواز هفتگی بود.

به جهت ایام اربعین این عدد در ابتدا به 250 پرواز و سپس 750 و مجددا به هزار پرواز افزایش یافت.

رییس سازمان هواپیمایی گفت: با این حال تقاضای سفر به عراق از مبدا ایران بیش از هزار پرواز است و طی جلسات مستمر با مسولان سازمان هواپیمایی عراق و همینطور فرودگاه نجف و بغداد مقرر شد تا پایان ماه صفر محدودیت برای سیکل و تعداد پرواز نداشته باشیم.

به گفته محمدی بخش تنها عامل محدودیت کننده ظرفیت فرودگاه نجف است که قرار شد بدونِ محدودیت تا حداکثر ظرفیت فرودگاه نجف و بغداد از پروازهای ایرانی پذیرایی شود.

معاون وزیر راه گفت: عراق تسهیلات لازم را برای پروازهای ایرانی قرار خواهد داد ودر عین حال تجهیزات فرودگاهی از ایران در اختیار فرودگاه نجف قرار دادیم.

زوار طی امروز و فردا به وطن بازگردند وی با اشاره به بازدید اخیر خود از فرودگاه نجف و بغداد افزود: در پروازهای بازگشت ظرفیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق با عراق برای افزایش پروازها تا پایان ماه صفر

توافق با عراق برای افزایش پروازها تا پایان ماه صفر