مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 شهریور 1401 ساعت 03:372022-09-11بين الملل

کشته شدن 11 داعشی از جمله 2 سرکرده در عراق


ستاد عملیات مشترک ارتش عراق خبر داد که طی عملیات هایی در شرق و غرب این کشور، یازده تروریست داعش از جمله دو سرکرده کشته شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ستاد عملیات مشترک ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، نیروهای اطلاعاتی وزارتهای دفاع و کشور عراق، طی چند روز گذشته در مناطق بیابانی الانبار و منطقه حمرین دیالی، فعالیتهای اطلاعاتی زیادی داشتند و موفق شدند دو مخفیگاه داعش را شناسایی کنند.

این نهاد عراقی ادامه داد، این اطلاعات در اختیار ستاد عملیات مشترک قرار گرفت و حملات هوایی و هلی برن نیرو در این دو مقر داعش صورت گرفت.

ارتش عراق با بیان اینکه در این عملیات، 11 تروریست از جمله دو سرکرده کشته شدند، خبر داد، یکی از عاملان قتل یاسر الجورانی سرهنگ ارتش عراق هم در این عملیات کشته شد.

سازمان الحشدالشعبی عراق هم هفته گذشته خبر داد که نیروهای این سازمان و ارتش عراق توانسته اند یکی از مهم ترین مخفیگاه های داعش در کوه های عدایه واقع در غرب نینوی (شمال عراق) را کشف کنند.

لحشدالشعبی اعلام کرد: گروهی از الحشدالشعبی و ارتش عراق یکی از مهم ترین مخفیگاه های داعش را در کوه های عدایه واقع در غرب نینوی کشف کردند.

در محلی که داعش از آن به عنوان مخفیگاه استفاده می کرد، تجهیزات فنی، بمب، اسناد و مواد لجستیکی وجود داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن 11 داعشی از جمله 2 سرکرده در عراق

کشته شدن 11 داعشی از جمله 2 سرکرده در عراق