مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 10:422022-09-10سياسي

آغاز به کار موکب های اوقاف از 22 شهریور


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برپایی دو موکب امامزادگان و بقاع متبرکه استان زنجان در سامرا خبر داد و گفت: این موکب از 22 شهریور آغاز به کار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام مختار کرمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در نشست خبری با خبرنگاران ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های اوقاف در ماه محرم و صفر اظهار کرد: سازمان  اوقاف و امور خیریه در قالب دو طرح با عنوان های بصیرت عاشورایی و شمیم حسینی در قالب سخنرانی، مداحی و سوگواری اقدام به برگزاری آیین های مختلف مذهبی کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان اضافه کرد: با توجه به اینکه 70 درصد نیات موقوفات استان زنجان، اختصاص به عزاداری امام حسین(ع) از همین رو اجرای نیات واقفین خیراندیش با موضوع تعزیه داری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و اطعام عزاداران حسینی نیز در این ایام طبق نیات واقفین در دستور کار ادارات اجرایی قرار دارد.

وی به برنامه های پیش روی این اداره کل در ایام اربعین حسینی و همچنین 28 صفر نیز اشاره کرد و گفت: در اربعین دو موکب از طرف اوقاف دایر خواهد شد.

کرمی با اشاره به اینکه موکب مصباح الهدی حسینیه اعظم زنجان از تاریخ 22 تا 28 شهریور در شهر مقدس سامرا آماده خدمت رسانی به زائران امامین عسکریین و عزاداران حسینی خواهد بود، اضافه کرد: طبق ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار موکب های اوقاف از 22 شهریور

آغاز به کار موکب های اوقاف از 22 شهریور