مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 10:372022-09-10اقتصادي

اجرای کامل مصوبات آبخیزداری و بیابان زدایی سفر دولت به سمنان


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از اجرای کامل طرح های آبخیزداری و بیابان زدایی مصوبه سفر دولت به این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، جعفر مرادی حقیقی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان پیش از ظهر امروز در دومین جلسه ستاد هماهنگی مدیران اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در سالن شهید نقاشیان این اداره کل گفت: طرح های آبخوان داری و آبخیزداری استان از محل اعتبارات سفر رییس جمهور و هیأت دولت به استان با پیشرفت فیزیکی 100 درصد به اتمام رسید.

وی بیان کرد: در سفر دولت سیزدهم به استان سمنان، یک هزار و 300 میلیارد ریال کل اعتبار برای اجرای طرح های آبخیزداری و بیابان زدایی استان مصوب شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: 350 میلیارد ریال از اعتبارات سفر دولت سیزدهم به استان برای بخش های آبخیزداری و بیابان زدایی استان در مرحله اول اختصاص یافت.

مرادی حقیقی افزود: 250 میلیارد ریال از این اعتبار در بخش آبخیزداری و تکمیل طرح های نیمه تمام باقی مانده از سال های قبل و طلب پیمانکاران و 100 میلیارد ریال برای اجرای طرح های احیای مراتع و بیابان زدایی اختصاص یافت.

وی تأکید کرد: اجرای طرح های آبخیزداری یکی از اولویت های استان سمنان برای مشارکت در توسعه پایدار کشور به شمار می رود و سفر سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای کامل مصوبات آبخیزداری و بیابان زدایی سفر دولت به سمنان

اجرای کامل مصوبات آبخیزداری و بیابان زدایی سفر دولت به سمنان