مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 09:422022-09-10اقتصادي

کاربرد انواع لمسه کاری در دکوراسیون داخلی


لمسه کاری یکی از پرطرفدار ترین پوشش های دیواری در دکوراسیون داخلی به شمار می آید که ظاهر لوکس و منحصر به فردی به محیط می بخشد و در منازل مسکونی، - اکثر نصابان و مجریان لمسه لمسه کاری دکور شرق می توانید به آدرس سایت آن مراجعه کنید.

انواع مدل های لمسه کاری لمسه کاری دیوار در مدل های مختلف مانند مدل ساده، استیل دار و دکمه ای تولید و اجرا می شود که هر کدام وابسته به سلیقه افراد، برای محیط های مختلفی مناسب هستند.

لمسه ساده لمسه های مدل ساده، نسل جدید دیوارپوش های لمسه هستند که بدون دکمه، دوخت و استیل روی سطح پارچه، تولید و نصب می شوند.

این مدل به دلیل هماهنگی بیشتر و کاربرد زیاد در دکوراسیون مدرن و مینیمال، در چندین سال اخیر بسیار مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی و دیگر افراد قرار گرفته است.

لمسه دکمه ای در مدل دکمه ای، روی سطح پارچه برجستگی و فرورفتگی هایی با ریتم خاص و منظم شکل می گیرد که این فرورفتگی ها معمولا توسط دوخت دکمه روی آن ایجاد می شوند.

دیوار پوش لمسه دکمه ای ظاهر منحصر به فردی به محیط می بخشد و اغلب اوقات در دکوراسیون سبک کلاسیک و نئو کلاسیک کاربرد دارد.

لمسه استیل دار در این مدل، تایل های استیل در رنگ های نقره ای یا طلایی، بر اساس طرح مورد نظر بین تایل های لمسه به کار می روند که این مدل نیز همانند مدل دکمه ای اغلب د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربرد انواع لمسه کاری در دکوراسیون داخلی

کاربرد انواع لمسه کاری در دکوراسیون داخلی