مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 08:372022-09-10سياسي

آغاز عملیات عمرانی احداث 4 بوستان در رفسنجان


معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان با تاکید بر اینکه 5 بوستان محله ای از سال گذشته تا کنون در دست احداث است، از آغاز عملیات عمرانی احداث چهار بوستان جدید در نقاط مختلف شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، سید علی پورباقری اظهار کرد: بوستان های خیابان های مصطفی خمینی 45 در محله خواجو، حاشیه های فضای سبز خیابان امامت در شهرک یادگار امام و بلوار فرهنگ در شهرک فرهنگیان تا پایان سال احداث و به بهره برداری می رسند.

وی ارتقای کیفیت محیط شهری، توجه بیشتر به رفاه شهروندان و افزایش سرانه فضای سبز را از مهمترین اهداف احداث بوستان های محله ای عنوان کرد و گفت: بوستان خیابان مصطفی خمینی 45 به مساحت دو هزار مترمربع و اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال و بوستان بلوار امام علی(ع) 21 به مساحت 4 هزار مترمربع و اعتبار اولیه 27 میلیارد ریال احداث می شوند.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان همچنین از احداث فضای سبز حاشیه ای خیابان امامت در شهرک یادگار امام به مساحت 20 هزار مترمربع و اعتبار 25 میلیارد ریال خبر داد و گفت: حاشیه فضای سبز بلوار فرهنگ در شهرک فرهنگیان به مساحت 7 هزار مترمربع و اعتبار 25 میلیارد ریال احداث خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات عمرانی احداث 4 بوستان در رفسنجان

آغاز عملیات عمرانی احداث 4 بوستان در رفسنجان