مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 07:522022-09-10دانش

تبیین برنامه های دانشگاه جامع علمی کاربردی برای ارتقای مهارت آموزی


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی به تبیین برنامه های این دانشگاه برای ارتقای مهارت آموزی و توان اشتغال پذیری دانشجویان و دانش آموختگان همه زیر نظام های آموزشی پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، نشست تخصصی برنامه ها و اهداف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حوزه مهارت افزایی و هدایت شغلی دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی با حضور پیمان صالحی معاون پژوهشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، حسین بلندی رییس و اشتغال آفرین در حوزه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر لزوم تدوین رشته های جدید و بازنگری رشته های موجود با محوریت مهارت افزایی و کارآفرینی تاکید نموده است ، این در حالی است که تفکر حاکم بر این دانشگاه، موجب پیشتازی در این عرصه شده است.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: شروع فرآیند تدوین 125 عنوان برنامه درسی براساس نیازآفرینی و برنامه ریزی برای بازنگری 104 عنوان برنامه های درسی موجود از ابتدای سال جاری مبین اهتمام ما در تحقق این مهم است.

بلندی در ادامه به تشریح الگوهای طراحی شده و پیشنهادی دانشگاه جامع علمی کاربردی پیرامون مهارت آموزی و توان اشتغال پذیری دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه ها با دو رویکرد ارایه پودمان های تخصصی و امکان تحصیل همزمان پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین برنامه های دانشگاه جامع علمی کاربردی برای ارتقای مهارت آموزی

تبیین برنامه های دانشگاه جامع علمی کاربردی برای ارتقای مهارت آموزی