مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 23:472022-09-08اجتماعي

بازدید وزیر ارشاد از مرز چذابه در آستانه اربعین حسینی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ که در ادامه سفرهای استانی خود از عصر امروز پنجشنبه عازم استان خوزستان شده بود، - محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ که به منظور بازدید از شرایط خدمت رسانی به زوار اربعین امشب در پایانه مرزی چذابه حضور یافته بود در دیدار و گفتگو با زائران اربعین حسینی از نزدیک در جریان مشکلات و دغدغه های زوار قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ که در ادامه سفرهای استانی خود از عصر امروز پنجشنبه عازم استان خوزستان شده بود، در نخستین روز سفر استانی خود به خوزستان با حضور در مرز چذابه، ضمن بازدید از مواکب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مرز چذابه، نحوه خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی را مورد بررسی قرار داد.

اربعین محور وحدت مسلمانان جهان اسماعیلی در حاشیه این بازدید و دز گفتگو با خبرنگاران، اربعین را محور وحدت و نقطه اتصال ملت های مسلمان و جهان دانست و خدمت به زوار اربعین حسینی را افتخاری بزرگ توصیف کرد.

گفتنی است، در ایام اربعین امسال بیش از 450 موکب فرهنگی و هنری در نقاط مختلف ایران و عراق از سوی این وزارت فرهنگ و سازمان ها و مجموعه های وابسته برپا شده است که اقدام به ترویج فرهنگ حسینی خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر ارشاد از مرز چذابه در آستانه اربعین حسینی

بازدید وزیر ارشاد از مرز چذابه در آستانه اربعین حسینی