مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 20:022022-09-08سياسي

نقش مهم بیمه ها در پیشرفت استان های کم برخوردار


بیمه ها برای پیشرفت استان های کم برخوردار می توانند نقش مهم و قابل توجهی را در کمک به دولت ایفا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی شامگاه امروز در نشست با مدیرعامل و رییس هیأت مدیره بیمه ایران، اظهار کرد: برای کاهش فاصله بین استان های برخوردار و کم برخوردار، بیمه ها می توانند نقش مهم و قابل توجهی را برای کمک به دولت ایفا کنند و در این راستا بیمه ایران تأثیرگذاری و نقش آفرینی مهمی دارد.

وی افزود: استان اردبیل یکی از استان های کم برخوردار کشور محسوب می شود و در حوزه های مختلف، رتبه استان پایین تر از سایر استان ها است.

استان اردبیل برای رفع کمبودها، نیازمند توجه ویژه است استاندار اردبیل ادامه داد: زیرساخت های استان اردبیل در حوزه راه های مواصلاتی، آب، برق و گاز نیازمند اقدامات ویژه و اساسی است تا مشکلات فعلی و آینده استان در حوزه های مذکور رفع شود که به این منظور پروژه هایی در حال اجرا بوده و برای اجرای برخی دیگر از پروژه ها نیز برنامه ریزی شده است .

عاملی تصریح کرد: یکی از برنامه های اصلی دولت سیزدهم، کاهش فاصله قابل توجه در بین استان های برخوردار و کم برخوردار بوده که در این زمینه استان اردبیل برای رفع کمبودهای موجود، نیازمند توجه ویژه و اساسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم بیمه ها در پیشرفت استان های کم برخوردار

نقش مهم بیمه ها در پیشرفت استان های کم برخوردار