مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 12:422022-09-08ورزشي

افتتاح مسابقات جام پرچم با شرکت 65 تیم در مهرستان


آیین افتتاحیه مسابقات مینی فوتبال چمن روستاییان و عشایر جام پرچم بخش مرکزی شهرستان مهرستان به میزبانی روستای کلاتک با شرکت بیش از 650 ورزشکار در قالب 65 تیم در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیین افتتاحیه مسابقات مینی فوتبال چمن روستاییان و عشایر جام پرچم بخش مرکزی شهرستان مهرستان به میزبانی روستای کلاتک با شرکت بیش از 650 ورزشکار در قالب 65 تیم در دو بخش بانوان و آقایان و در جمع پرشور جوانان و فوتبال دوستان این منطقه برگزار شد.

 در مراسم افتتاحیه ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان و هیات همراه، فرماندار، جانشین فرمانده سپاه، ناظری رییس اداره ورزش و جوانان و جمعی از مسئولین، معتمدین و ریش سفیدان و نوجوانان و جوانان حضور داشتند.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان در افتتاحیه این مسابقات گفت: با توجه به بعد مسافت در استان سیستان و بلوچستان، مسابقات در چهار منطقه سیستان، مرکزی، سراوان بزرگ و جنوب بلوچستان در 26 شهرستان برگزار خواهد شد.

 ادهم کرد، افزود: حمایت استاندار سیستان و بلوچستان و همچنین فرمانداران و بخشداران در امر اجرای مسابقات جام پرچم در کنار روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های سراسر استان و هیات های ورزشی موجب انسجام، وحدت و حرکت جهادی شده که موجی از شادی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مسابقات جام پرچم با شرکت 65 تیم در مهرستان

افتتاح مسابقات جام پرچم با شرکت 65 تیم در مهرستان