مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 11:372022-09-08اجتماعي

پیاده رو خواری در یاسوج!/آهسته عبور کنید؛ اینجا ملک شخصی ماست؟!+فیلم


مشکلات شهر یاسوج تنها به نبود و کمبود زیرساخت ها بر نمی گردد بلکه بی نظمی هایی در این شهر دیده می شود که در هیچ کجای دیگر و هیچ مرکز استانی چنین بی نظمی هایی به چشم نمی آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ از شهر یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت ایران یاد می شود که سالانه تعداد بسیار زیادی مسافر و گردشگر از اماکن این شهر دیدن می کنند و گاهاً برای یک یا چند شب شهر یاسوج را برای تفریح و استراحت خود انتخاب کرده و انتظار دارند که در این شهر گردشگرپذیر امکانات و زیرساخت های لازم برای پذیرایی از مسافران و گردشگران وجود داشته باشد.

بی تردید خداوند از همه امکانات و موهبت ها و نعمت های خود به شهر یاسوج ارزانی داشته و این شهر در میان تمامی مراکز استان های کشور ظرفیتهای بیشتری در حوزه گردشگری و پذیرش مسافر دارد که می توان با استفاده از این ظرفیت بیکاری را در شهر یاسوج برطرف کرد.

شهری که اکنون با اضافه کردن حاشیه نشینان شهر در طرح تفصیلی و طرح جامع شهر یاسوج جمعیت آن تا نزدیک به 400 هزار نفر هم خواهد رسید و اندک اندک یاسوج یکی از مراکز استان با جمعیت زیاد و یا کلانشهر خواهد شد.

اما متاسفانه اکنون زیرساخت های شهر یاسوج برای این کار اصلا آماده نیست و مسئولان هم با حرکتی لاک پشتی و بسیار کند و بعضاً بدون هیچگونه اقدامی شهر یاسوج را به حال خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده رو خواری در یاسوج!/آهسته عبور کنید؛ اینجا ملک شخصی ماست؟!+فیلم

پیاده رو خواری در یاسوج!/آهسته عبور کنید؛ اینجا ملک شخصی ماست؟!+فیلم