مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 11:372022-09-08سياسي

رهسپاری امن و آسان 2 دلداده مازندرانی به پیاده روی اربعین حسینی


زمینه سفر و حضور آسان و رایگان 2 هزار زائر و خادم مازندرانی در قالب 57 دستگاه اتوبوس در بزرگترین اجتماع همبستگی و عدالت خواهی جهان اسلام در مسیر نجف تا کربلا فراهم شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیین بدرقه باشکوه خادمان و زائران اربعین حسینی استان مازندران با حضور محمود حسینی پور، استاندار مازندران و سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در حسینیه عاشقان کربلا ساری برگزار شد.

 این آیین بدرقه که به صورت همزمان در شهرستان چالوس هم انجام شد علاوه بر آنکه یادآور اعزام و حضور رزمندگان سلحشور و ولایی استان به جبهه های دفاع مقدس بوده، حامل پیام ایستادگی و مقاومت مردمان دیار مازندران در پای آرمان های انقلاب نیز بوده است.

  در سال های اخیر به دلیل شیوع کرونا مراسم های مذهبی محدودتر برگزار می شد اما امسال با فروکش کردن این بیماری دلداده های سرور و سالار شهیدان با شور اشتیاق بیشتر از قبل رهسپار مراسم اربعین ابا عبدالله الحسین (ع) شده اند.

این روزها مردم برای رفتن به زیارت امام حسین (ع) و حضور در مراسم پیاده روی اربعین سر از پا نمی شناسند، به همت سپاه کربلا و استانداری مازندران زمینه سفر و حضور آسان و رایگان 2 هزار زائر و خادم مازندرانی در قالب 57 دستگاه اتوبوس در بزرگترین اجتماع همبستگی و عدالت خواهی جهان اسلام در مسیر نجف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهسپاری امن و آسان 2 دلداده مازندرانی به پیاده روی اربعین حسینی

رهسپاری امن و آسان 2 دلداده مازندرانی به پیاده روی اربعین حسینی