مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 11:072022-09-08سياسي

حدود 500 مدرسه علمیه خواهران در کشور فعالیت دارند


رییس شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران حوزه های علمیه خواهران را در سال های اخیر دارای پیشرفت های خوبی ارزیابی کرد و ادامه داد: از نظر علمی پیشرفت های خوبی در این حوزه ها بوده است و خواهران طلبه در موارد لازم در دانشگاه و حوزه حضور خوبی داشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله مرتضی مقتدایی صبح امروز در مراسم معارفه حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل به عنوان مدیر حوزه های علمیه خواهران که در سالن آیت الله شرعی مرکز مدیریت ارزیابی کرد و ادامه داد: از نظر علمی پیشرفت های خوبی در این حوزه ها بوده است و خواهران طلبه در موارد لازم در دانشگاه و حوزه حضور خوبی داشته اند.

آیت الله مقتدایی افزود: حدود پانصد مدرسه علمیه در سراسر کشور برای خواهران در سطوح دو، سه و چهار دایر است که حدود سیصد نفر در سطح چهار مشغول هستند و 5376 نفر استاد در این پانصد مدرسه در حال تدریس می باشند که اکثر این اساتید را خانم ها تشکیل می دهند؛ همچنین 1349 پایان نامه در حوزه های علمیه خواهران دفاع شده و تا به حال 921 کرسی آزاداندیشی برگزار شده است.

وی خطاب به حجت الاسلام والمسلمین فاضل ابراز داشت: یک مجموعه علمی و دلسوز نظام در اختیار شما گذاشته می شود که امیدوار هستیم با حضور شما و فضل الهی باعث پیشرفت حوزه های علمیه خواهران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 500 مدرسه علمیه خواهران در کشور فعالیت دارند

حدود 500 مدرسه علمیه خواهران در کشور فعالیت دارند