مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 09:272022-09-08ورزشي

احداث پیست دوچرخه سواری در فامنین


مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از احداث پیست دوچرخه سواری در شهرستان فامنین خبر داد.

- علی حقیقی، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان، اظهار کرد: با همکاری هیات دوچرخه سواری استان و حمایت مسئولان شهرستانی به ویژه فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر فامنین به زودی پیست دوچرخه سواری در زمین 500 متری در دو لاین در محوطه مجتمع امام حسن مجتبی (ع) این شهرستان احداث خواهد شد.

وی عنوان کرد: سرانه ورزشی در فامنین به نسبت جمعیت شهرستان پایین است و قطع به یقین احداث چنین پروژه هایی به تقویت سرانه و افزایش نشاط و شادابی مردم کمک شایانی خواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه شهرستان فامنین و روستاهای اطراف سرشار از استعدادهای ناب ورزشی هستند خاطرنشان کرد: پروژه هایی مانند سالن یک هزار و 500 نفری شهرستان و سالن ورزش باستانی نیاز به تامین اعتبار بیشتری دارند و برای افتتاح هرچه سریع تر این پروژه ها و دیگر پروژه های ورزشی در شهرستان تلاش خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به نشست اخیر خود با پیشکسوتان ورزش همدان تصریح کرد: پیشکسوتان ورزشی استان همدان حق بزرگی بر گردن ورزش دارند و همت و تلاش این عزیزان باید برای جوانان ما الگو باشد، چراکه آنها، گنجینه های گرانبهایی هستند که نباید فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث پیست دوچرخه سواری در فامنین

احداث پیست دوچرخه سواری در فامنین