مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 17:072022-09-07سياسي

موزه دفاع مقدس محل مناسبی جهت ترویج فرهنگ ایثار و جهاد است


مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی گفت: ایجاد موزه دفاع مقدس یک رویکرد هنرمندانه در جهت ترویج معارف دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حمید مردانیان امروز در جریان بازدید از موزه دفاع مقدس فارس، ضمن قدردانی از دست اندرکاران راه اندازی این موزه اظهار داشت: ایجاد چنین مکانی یک کار هنرمندانه در جهت ترویج معارف دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

او ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نیز چه نیکو فرمودند که عطر و بوی شهدا باید بر هر کوی و برزن و کوچه و خیابان بپیچد تا همه از فضای معنوی آن بهره مند شوند.

وی، با اشاره به مظلومیت شهدای مدافع حرم بیان کرد: در این مقطع می بینیم کسانی که از سر سفره انقلاب آبرو گرفتند و امنیت شان ایجاد شد، به شهید همدانی سید الشهدای مدافعان حرم جسارت می کنند.

مشاور عالی شهدا و ایثارگران گفت: هنوز ما نتوانسته ایم آنگونه که باید به ایثارگران و خانواده شهدا خدمت استاندارد و مطلوب ارائه دهیم که البته بخشی مربوط به محدودیت منایع است اما در برخی جاه ها،  آن نظمی که باید ایجاد نشده است.

وی بیان کرد: امروز همه ما امنیت کشور را مدیون از جان گذشتگی شهدا، ایثارگران و رزمندگان هستیم و هر نظام سیاسی افتخار، عزت و امنیت خود را به وجود همین سربازان، جانبازان و ایثارگران می داند که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه دفاع مقدس محل مناسبی جهت ترویج فرهنگ ایثار و جهاد است

موزه دفاع مقدس محل مناسبی جهت ترویج فرهنگ ایثار و جهاد است