مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 13:322022-09-07سياسي

«همسایه های خوب» بی پرده از مشکلات می گوید/ معرفی سوژه هایی که رسانه ای ندارند


نکته قابل توجه «همسایه های خوب» اینجاست که مانند یک مُسکن عمل نمی کند و امید واهی نمی دهد بلکه سعی می کند با نشان دادن یکسری از مشکلات و اتفاقات و کاری که آدم ها انجام می دهند، - شده است.

این مجموعه مستند 22 قسمتی که در هر قسمت روایتی متفاوت از زندگی افراد دارد، قصه آدم هایی را تعریف می کند که در نزدیکی ما روزگار می گذرانند  و خوب کردن حال هم نوع شان را به هرچیز ترجیح می دهند.

با به نیمه رسیدن این مجموعه مستند، در دوازدهمین قسمت قصه زندگی مبین بلوچ یکی از جوانان بلوچستانی روایت شد که نقشی پُررنگ در معرفی استان سیستان و بلوچستان به ویژه شهر چابهار به عنوان مقصدی برای سفر داشته است.

وی سه سال پیش هشتگی چالشی به نام #بلوچستان_ امن_است راه انداخت تا ذهنیت اشتباهی را که درباره سیستان و بلوچستان وجود دارد، اصلاح کند.

پخش همسایه های خوب بهانه ای شد تا با مهدی بخشی مقدم کارگردان گفتگوی کوتاهی داشته باشیم که در ادامه می خوانید.

وی در ابتدا با اشاره به اینکه در روزگاری که شرایط برای زندگی کردن سخت شده، بسیار لازم است که برنامه های امیدآفرین برای ایجاد حال خوب تولید شود، مطرح کرد: نکته قابل توجه همسایه های خوب اینجاست که مانند یک مُسکن عمل نمی کند و امید واهی نمی دهد بلکه سعی می کند با نشان دادن یکسری از مشکلات و اتفاقات و کاری که آدم ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«همسایه های خوب» بی پرده از مشکلات می گوید/ معرفی سوژه هایی که رسانه ای ندارند

«همسایه های خوب» بی پرده از مشکلات می گوید/ معرفی سوژه هایی که رسانه ای ندارند