مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 شهریور 1401 ساعت 12:372022-09-07سياسي

رییسی: سال گذشته 1500 واحد اقتصادی راه اندازی شده است


رییس جمهور با بیان اینکه1500 واحد اقتصادی در سال گذشته راه اندازی شده است بر تداوم روند فعال سازی واحدهای تولیدی و صنعتی در کشور، اطلاع رسانی و تبیین این دستاورد برای افکار عمومی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی در جلسه امروز چهارشنبه (16 شهریور) هیات دولت اظهار داشت: همه دستگاه ها و بخش ها باید ارتقای بهره وری را با هدف افزایش کارآمدی دولت و دستیابی به رشد اقتصادی پیگیری کنند و هیچ دستگاهی نباید خود را از این مسئولیت مستثنی بداند.

رییس جمهور رشد اقتصادی را در گرو افزایش سرمایه گذاری و بهره وری دانست و رییس سازمان امور اداری و استخدامی را مکلف کرد گزارشی از فعالیت سازمان بهره وری در پیگیری ماموریت هایش برای ارتقای بهره وری در کشور ارائه دهد.

رییسی توجه به اقتصاد به عنوان مسئله اصلی کشور را مهم ترین مطالبه مقام معظم رهبری از دولت سیزدهم عنوان کرد و با تاکید بر لزوم مهار تورم در کشور تصریح کرد: نباید هیچ گونه اقدام تورم زا از سوی دستگاه ها صورت گیرد.

رییسی رشد اشتغال را دیگر ماموریت مهم دولت عنوان کرد و اظهار داشت: ایجاد اشتغال واقعی و پایدار از تاکیدات مهم مقام معظم رهبری، شعار سال، تکلیف قانون و وعده دولت مردمی است که همه دستگاه ها باید و وزارت راه خواست که با همکاری دیگر دستگاه ها، تامین وسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: سال گذشته 1500 واحد اقتصادی راه اندازی شده است

رییسی: سال گذشته 1500 واحد اقتصادی راه اندازی شده است